Many thanks to all people who cared about my health. Brothers and sisters in Lord family, Naomi, Martin, Thiago, Max, Yiting,and my parents,... and who pray for me. thankful filled me in heart.

Now I can pick one time to eat normal food.

(現在我每天可以挑一餐吃正常的食物,只要不太油,不要炸,沒什麼肉,不是麵包麵粉類…)

 

And after around ten days, I'll make an advanced checking if I remember :P

Thank you very much for your kindly concerning .

 

Also, once I used to work with the busy schedule and kinds of knowledge I need to prepare about what I believe, I hope I'll not feel pressure and handle well. XD

(我漸漸要習慣工作的忙碌,因為這是神在應許我的禱告,當我工作有瓶頸的時侯,神讓我走到今天,讓我漸漸在工作上有得到正面的感受和進步,我相信我能處理的很好,甘心樂意的忙碌)

 

special thanks to Moond who is my Brasil Bro. He gived up his sleeping time (cuz we have 22 hours time difference) to be with me to chat with me and share his feelings and my ill feelings. I'm planning flying to you. thanks for your kindly and nice to me.

we love each other, cuz God which is the first one who loved us. filled of us.

(這句話不是在說我愛那位巴西的誰,是聖經裡的一句,「我們愛,因為 神先愛我們」神先把愛給了我充滿我,讓我知道、認識、並瞭解愛的真諦,讓我也可以愛人,而不是只是一直求被愛而以。我只是想說,因為 神的愛充滿了我們,所以我們才會懂得去愛人)

 

thank you while I suffered diffuicult things and you stood by my side.

(感謝一直站在我這邊支持我的所有的人,你們都是我的天使。我會經歷更多的困難,但我會經過他們以後學習的更多)

thank you my bro.

 

 

難得的被要求在大太陽下實驗要拍長腿的角度 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Queensland 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()